Eksklusive fordele for erhvervskunder

Hjem / Eksklusive fordele for erhvervskunder

Hos Pelican Self Storage gør vi det nemt og bekvemt for dig som erhvervskunde at opbevare og håndtere dine varer sikkert og effektivt.

Vi tilbyder en bred vifte af services, som er skræddersyet til at gøre din arbejdsdag lettere. Uanset om du har brug for varemodtagelse, affaldshåndtering eller fleksibilitet med opsigelse og rumstørrelse, står vi klar til at hjælpe.

Med fokus på sikkerhed, fleksibilitet og bekvemmelighed er vi din pålidelige samarbejdspartner. Lad os finde den løsning, der passer bedst til dig og din virksomhed.

Bemanding: Vi har personale på alle vores sites, så du let kan få hjælp og assistance eller en varm kop kaffe med på farten.

Varemodtagelse: Vi tager imod dine leverancer fra alle fragtfirmaer i et aflåst område, så du slipper for bekymringer. Når dine varer er modtaget, sender vi en SMS, så du ved, at de er ankommet.

Afsendelse af varer: Bestiller du afhentning af pakker eller paller, sørger vi også for at disse bliver overleveret til fragtfirmaet.

Affaldshåndtering: Har du mange leverancer eller bruger dit rum som varelager? Vi har affaldsstationer på de fleste af vores lokationer, så du nemt kan komme af med både affald og emballage.

Opsigelse: Dine behov kan ændre sig hurtigt, derfor binder du dig aldrig længere end nødvendigt. Du kan frit opsige dit rum inden d. 15. hver måned og kun betale måneden ud. 

Fleksibilitet: Du kan også nemt op- eller nedgradere størrelsen på dit opbevaringsrum, det er ganske gratis, du skal blot betale differencen.

Sikkerhed: Vi tilbyder den sikreste opbevaringsløsning på markedet, med belysning og 24-timers videoovervågning på alle områder både inde og ude - så du ikke skal føle dig utryg.

Find din nærmeste lokation og kontakt os, så sammensætter vi den løsning, der passer til dine specifikke behov.

Pelican Self Storage

email: info@pelican.dk

Telefon: 80 20 70 40

Bedømt til 4.3

Baseret på 1025 anmeldelser